Васил Генчев: Не очаквам нови директорски продажби на акции от Билборд
07.09.2009
Васил Генчев, роден на 28.10.1945 г., женен с двама сина. Предполагаемо състояние 2 350 000 лв. Ръководи заедно със синовете си Калин и Стефан семейната фирма „Билборд”, която стана публична преди около половин година. Успешно управляваният семеен бизнес в рекламната индустрия ги прави апсолютни лидери на пазара на печатна реклама.
През юли и август Васил Генчев и съпругата му Венета Генчева са продали 615 хил. акции от дружеството, или общо 4,1% от неговия капитал. През юни продажбите на Васил Генчев възлизат на 43 хил. акции. В края на 2008 г. Васил Генчев е бил най-големият акционер в дружеството с 28% дял.
"По-скоро може да направя покупки на акции от Билброд", сподели Генчев, като уточни, че дълго време по позицията са се търгували по 500-700 акции на ден, което е малко и с направените от него финансови операции, ликвидността е повишена значително.
Билборд АД реализира 74% спад на годишна база на консолидираната печалба за първото полугодие на 2009 г. до 343 хил. лв. Консолидираните нетни приходи от продажби се увеличават с 2% на годишна база до 13,6 млн. лв.За последните 3 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 7,35% до 1,4 лв. за акция и 21 млн. лв. пазарна капитализация.
Част от оборудването на Билборд е единствено на Балканския полуостров, а някои технологии се срещат само на още едно място в Западна Европа. Компанията е фокусирана около печата - широкоформатен и офсетов, има компания за търговия с печатарска техника, която продава и на другите печатници, има също и софтуерна компания, която разработва приложения за печатарския бизнес, каквито липсват в световен мащаб, дори в номенклатурата на компании като SAP. Софтуерната компания работи и за външни клиенти, като в момента стартира софтуер за една от най-големите рекламни агенции в България, името на която не бе уточнено.
В момента площадката на Билборд под НДК е с площ 8 дка, на нея работят 350 души, като работният процес е непрекъсваем на три смени в денонощието, 7 дни в седмицата, 363 дни в годината, като само два дни в годината има почивка. Билборд притежава и компанията Моушън артс ООД, която през 2001 г. спечели конкурс на Метрополитен ЕАД за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана. Това поставя началото на изграждане на рекламната мрежа в софийското метро, като компанията работи по 5-6 проекта с различен срок на действие.
Делът на Билборд АД в широкоформатния печат е 40% (350 000 кв. м през 2006 г., изпечатани от компанията), а в офсетовия печат - около 15% (чрез дъщерната група Дедракс. Капацитетът е зает на 100% и в момента се приемат поръчки за изпълнение след 45 дни, като с новите инвестиции се очакваа намаляване този срок на 7 дни. Дружеството работи за съседните пазари Сърбия, Румъния, Македония и Гърция, като наскоро е било реализирано облепване на слънчогледови силози в Сърбия с площ 2 000 кв. м.
От началото на годината, с присъединяването към ЕС, се забелязва увеличение на доверието към България в клиенти от Западна Европа и компанията развива и ще развива износ в посока Германия, Австрия и Франция, където цената на продукцията е 2-3 пъти по-висока. Билборд единствен в България има технология за печатане върху твърди и гъвкави повърхности. За последните 3 години има 15 пъти ръст на пазара на брандиране на автомобили, като освен таксита се печата и върху фирмени автомобили. Компанията обслужва имена като Coca Cola, Pepsi, Nestle, KFC, Praktiker, Мтел, Глобул, БТК, McDonald's и др., или общо над 3 000 клиенти.
Наскоро сградата на Евромаркет в София бе опакована с продукти на Билборд, като са изобразени близо 1 000 служители на компанията по случай 15 години от основаването й. Широкоформатният печат формира около 8 млн. лв. от оборота на компанията за 2006 г., като за сравнение вторият по-големина широкоформатен печатар има около 2 млн. лв. оборот.
Васил Генчев: Не очаквам нови директорски продажби на акции от Билборд
07.09.2009
Васил Генчев, роден на 28.10.1945 г., женен с двама сина. Предполагаемо състояние 2 350 000 лв. Ръководи заедно със синовете си Калин и Стефан семейната фирма „Билборд”, която стана публична преди около половин година. Успешно управляваният семеен бизнес в рекламната индустрия ги прави апсолютни лидери на пазара на печатна реклама.
През юли и август Васил Генчев и съпругата му Венета Генчева са продали 615 хил. акции от дружеството, или общо 4,1% от неговия капитал. През юни продажбите на Васил Генчев възлизат на 43 хил. акции. В края на 2008 г. Васил Генчев е бил най-големият акционер в дружеството с 28% дял.
"По-скоро може да направя покупки на акции от Билброд", сподели Генчев, като уточни, че дълго време по позицията са се търгували по 500-700 акции на ден, което е малко и с направените от него финансови операции, ликвидността е повишена значително.
Билборд АД реализира 74% спад на годишна база на консолидираната печалба за първото полугодие на 2009 г. до 343 хил. лв. Консолидираните нетни приходи от продажби се увеличават с 2% на годишна база до 13,6 млн. лв.За последните 3 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 7,35% до 1,4 лв. за акция и 21 млн. лв. пазарна капитализация.
Част от оборудването на Билборд е единствено на Балканския полуостров, а някои технологии се срещат само на още едно място в Западна Европа. Компанията е фокусирана около печата - широкоформатен и офсетов, има компания за търговия с печатарска техника, която продава и на другите печатници, има също и софтуерна компания, която разработва приложения за печатарския бизнес, каквито липсват в световен мащаб, дори в номенклатурата на компании като SAP. Софтуерната компания работи и за външни клиенти, като в момента стартира софтуер за една от най-големите рекламни агенции в България, името на която не бе уточнено.
В момента площадката на Билборд под НДК е с площ 8 дка, на нея работят 350 души, като работният процес е непрекъсваем на три смени в денонощието, 7 дни в седмицата, 363 дни в годината, като само два дни в годината има почивка. Билборд притежава и компанията Моушън артс ООД, която през 2001 г. спечели конкурс на Метрополитен ЕАД за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана. Това поставя началото на изграждане на рекламната мрежа в софийското метро, като компанията работи по 5-6 проекта с различен срок на действие.
Делът на Билборд АД в широкоформатния печат е 40% (350 000 кв. м през 2006 г., изпечатани от компанията), а в офсетовия печат - около 15% (чрез дъщерната група Дедракс. Капацитетът е зает на 100% и в момента се приемат поръчки за изпълнение след 45 дни, като с новите инвестиции се очакваа намаляване този срок на 7 дни. Дружеството работи за съседните пазари Сърбия, Румъния, Македония и Гърция, като наскоро е било реализирано облепване на слънчогледови силози в Сърбия с площ 2 000 кв. м.
От началото на годината, с присъединяването към ЕС, се забелязва увеличение на доверието към България в клиенти от Западна Европа и компанията развива и ще развива износ в посока Германия, Австрия и Франция, където цената на продукцията е 2-3 пъти по-висока. Билборд единствен в България има технология за печатане върху твърди и гъвкави повърхности. За последните 3 години има 15 пъти ръст на пазара на брандиране на автомобили, като освен таксита се печата и върху фирмени автомобили. Компанията обслужва имена като Coca Cola, Pepsi, Nestle, KFC, Praktiker, Мтел, Глобул, БТК, McDonald's и др., или общо над 3 000 клиенти.
Наскоро сградата на Евромаркет в София бе опакована с продукти на Билборд, като са изобразени близо 1 000 служители на компанията по случай 15 години от основаването й. Широкоформатният печат формира около 8 млн. лв. от оборота на компанията за 2006 г., като за сравнение вторият по-големина широкоформатен печатар има около 2 млн. лв. оборот.
/препечатано със съкращения/
В следващата част от поредицата ще си поговорим за другарите Динко и Йордан Диневи .
В следващата част от поредицата ще си поговорим за другарите Динко и Йордан Диневи .
07.09.2009
Васил Генчев, роден на 28.10.1945 г., женен с двама сина. Предполагаемо състояние 2 350 000 лв. Ръководи заедно със синовете си Калин и Стефан семейната фирма „Билборд”, която стана публична преди около половин година. Успешно управляваният семеен бизнес в рекламната индустрия ги прави апсолютни лидери на пазара на печатна реклама.
През юли и август Васил Генчев и съпругата му Венета Генчева са продали 615 хил. акции от дружеството, или общо 4,1% от неговия капитал. През юни продажбите на Васил Генчев възлизат на 43 хил. акции. В края на 2008 г. Васил Генчев е бил най-големият акционер в дружеството с 28% дял.
"По-скоро може да направя покупки на акции от Билброд", сподели Генчев, като уточни, че дълго време по позицията са се търгували по 500-700 акции на ден, което е малко и с направените от него финансови операции, ликвидността е повишена значително.
Билборд АД реализира 74% спад на годишна база на консолидираната печалба за първото полугодие на 2009 г. до 343 хил. лв. Консолидираните нетни приходи от продажби се увеличават с 2% на годишна база до 13,6 млн. лв.За последните 3 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 7,35% до 1,4 лв. за акция и 21 млн. лв. пазарна капитализация.
Част от оборудването на Билборд е единствено на Балканския полуостров, а някои технологии се срещат само на още едно място в Западна Европа. Компанията е фокусирана около печата - широкоформатен и офсетов, има компания за търговия с печатарска техника, която продава и на другите печатници, има също и софтуерна компания, която разработва приложения за печатарския бизнес, каквито липсват в световен мащаб, дори в номенклатурата на компании като SAP. Софтуерната компания работи и за външни клиенти, като в момента стартира софтуер за една от най-големите рекламни агенции в България, името на която не бе уточнено.
В момента площадката на Билборд под НДК е с площ 8 дка, на нея работят 350 души, като работният процес е непрекъсваем на три смени в денонощието, 7 дни в седмицата, 363 дни в годината, като само два дни в годината има почивка. Билборд притежава и компанията Моушън артс ООД, която през 2001 г. спечели конкурс на Метрополитен ЕАД за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана. Това поставя началото на изграждане на рекламната мрежа в софийското метро, като компанията работи по 5-6 проекта с различен срок на действие.
Делът на Билборд АД в широкоформатния печат е 40% (350 000 кв. м през 2006 г., изпечатани от компанията), а в офсетовия печат - около 15% (чрез дъщерната група Дедракс. Капацитетът е зает на 100% и в момента се приемат поръчки за изпълнение след 45 дни, като с новите инвестиции се очакваа намаляване този срок на 7 дни. Дружеството работи за съседните пазари Сърбия, Румъния, Македония и Гърция, като наскоро е било реализирано облепване на слънчогледови силози в Сърбия с площ 2 000 кв. м.
От началото на годината, с присъединяването към ЕС, се забелязва увеличение на доверието към България в клиенти от Западна Европа и компанията развива и ще развива износ в посока Германия, Австрия и Франция, където цената на продукцията е 2-3 пъти по-висока. Билборд единствен в България има технология за печатане върху твърди и гъвкави повърхности. За последните 3 години има 15 пъти ръст на пазара на брандиране на автомобили, като освен таксита се печата и върху фирмени автомобили. Компанията обслужва имена като Coca Cola, Pepsi, Nestle, KFC, Praktiker, Мтел, Глобул, БТК, McDonald's и др., или общо над 3 000 клиенти.
Наскоро сградата на Евромаркет в София бе опакована с продукти на Билборд, като са изобразени близо 1 000 служители на компанията по случай 15 години от основаването й. Широкоформатният печат формира около 8 млн. лв. от оборота на компанията за 2006 г., като за сравнение вторият по-големина широкоформатен печатар има около 2 млн. лв. оборот.
Васил Генчев: Не очаквам нови директорски продажби на акции от Билборд
07.09.2009
Васил Генчев, роден на 28.10.1945 г., женен с двама сина. Предполагаемо състояние 2 350 000 лв. Ръководи заедно със синовете си Калин и Стефан семейната фирма „Билборд”, която стана публична преди около половин година. Успешно управляваният семеен бизнес в рекламната индустрия ги прави апсолютни лидери на пазара на печатна реклама.
През юли и август Васил Генчев и съпругата му Венета Генчева са продали 615 хил. акции от дружеството, или общо 4,1% от неговия капитал. През юни продажбите на Васил Генчев възлизат на 43 хил. акции. В края на 2008 г. Васил Генчев е бил най-големият акционер в дружеството с 28% дял.
"По-скоро може да направя покупки на акции от Билброд", сподели Генчев, като уточни, че дълго време по позицията са се търгували по 500-700 акции на ден, което е малко и с направените от него финансови операции, ликвидността е повишена значително.
Билборд АД реализира 74% спад на годишна база на консолидираната печалба за първото полугодие на 2009 г. до 343 хил. лв. Консолидираните нетни приходи от продажби се увеличават с 2% на годишна база до 13,6 млн. лв.За последните 3 месеца акциите на дружеството поевтиняват с 7,35% до 1,4 лв. за акция и 21 млн. лв. пазарна капитализация.
Част от оборудването на Билборд е единствено на Балканския полуостров, а някои технологии се срещат само на още едно място в Западна Европа. Компанията е фокусирана около печата - широкоформатен и офсетов, има компания за търговия с печатарска техника, която продава и на другите печатници, има също и софтуерна компания, която разработва приложения за печатарския бизнес, каквито липсват в световен мащаб, дори в номенклатурата на компании като SAP. Софтуерната компания работи и за външни клиенти, като в момента стартира софтуер за една от най-големите рекламни агенции в България, името на която не бе уточнено.
В момента площадката на Билборд под НДК е с площ 8 дка, на нея работят 350 души, като работният процес е непрекъсваем на три смени в денонощието, 7 дни в седмицата, 363 дни в годината, като само два дни в годината има почивка. Билборд притежава и компанията Моушън артс ООД, която през 2001 г. спечели конкурс на Метрополитен ЕАД за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана. Това поставя началото на изграждане на рекламната мрежа в софийското метро, като компанията работи по 5-6 проекта с различен срок на действие.
Делът на Билборд АД в широкоформатния печат е 40% (350 000 кв. м през 2006 г., изпечатани от компанията), а в офсетовия печат - около 15% (чрез дъщерната група Дедракс. Капацитетът е зает на 100% и в момента се приемат поръчки за изпълнение след 45 дни, като с новите инвестиции се очакваа намаляване този срок на 7 дни. Дружеството работи за съседните пазари Сърбия, Румъния, Македония и Гърция, като наскоро е било реализирано облепване на слънчогледови силози в Сърбия с площ 2 000 кв. м.
От началото на годината, с присъединяването към ЕС, се забелязва увеличение на доверието към България в клиенти от Западна Европа и компанията развива и ще развива износ в посока Германия, Австрия и Франция, където цената на продукцията е 2-3 пъти по-висока. Билборд единствен в България има технология за печатане върху твърди и гъвкави повърхности. За последните 3 години има 15 пъти ръст на пазара на брандиране на автомобили, като освен таксита се печата и върху фирмени автомобили. Компанията обслужва имена като Coca Cola, Pepsi, Nestle, KFC, Praktiker, Мтел, Глобул, БТК, McDonald's и др., или общо над 3 000 клиенти.
Наскоро сградата на Евромаркет в София бе опакована с продукти на Билборд, като са изобразени близо 1 000 служители на компанията по случай 15 години от основаването й. Широкоформатният печат формира около 8 млн. лв. от оборота на компанията за 2006 г., като за сравнение вторият по-големина широкоформатен печатар има около 2 млн. лв. оборот.
/препечатано със съкращения/
В следващата част от поредицата ще си поговорим за другарите Динко и Йордан Диневи .
В следващата част от поредицата ще си поговорим за другарите Динко и Йордан Диневи .
Няма коментари:
Публикуване на коментар